محسن اکبری

نوشته های محسن خان

محسن اکبری

نوشته های محسن خان

پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۰ ب.ظ

اینترنت ابزار مفیدی است

اینترنت ابزار مفیدی است

اینترنت ابزار مفیدی است که باعث شده است که بسیاری از فعالیتها که روزگاری با صرف وقت و هزینه ممکن بود حالا با کمترین وقت و به راحت ترین روش صورت پذیرد.

یکی از این فعالیت ها، پرداخت قبض های خدماتی شما اعم از پرداخت قبض آب، قبض تلفن ثابت، قبض گاز و قبض برق می باشد که در حال حاضر می شود تنها در یک دقیقه بدون خارج شدن از منزل و تنها با داشتن یک سیستم به همراه اینترنت قبض های خود را پرداخت نمایید.

پرداخت قبوض به این روش علاوه بر راحتی و سرعت مزیت های دیگری نیز دارد از قبیل عدم نیاز به قبض چاپی و در نیتجه حفظ محیط زیست با قطع نشدن درختان به منظور تولید کاغذ برای چاپ قبض، داشتن هوای پاک و تمیز و هزاران مزیت دیگز که در حوصله ی این مقاله نمی گنجد.

ما در این پست ابتدا روش انصراف از دریافت قبض چاپی همراه اول و سپس روش پرداخت قبض همراه اول به صورت اینترنتی و آسان را توضیح داده ایم امید است که از این مقاله استفاده های لازم را ببرید.

مدتی است که همراه اول امکانی را فراهم کرده که مشترکین سیم کارت های دائمی بتوانند قبض همراه اول خود را از طریق ایمیل دریافت کنند که البته این امکان به صورت کاملاً رایگان از سوی همراه اول ارائه شده است. مشترکینی که مایل هستند در پایان هر دوره قبض همراه اول خود را از طریق اینترنت و ایمیل به صورت رایگان دریافت کنند میتوانند از این روش برای فعال سازی این امکان استفاده کنند :
یک حرف E به شماره 990009 ارسال کنند.
پس از ارسال این پیامک شما پیامکی را دریافت خواهید کرد که از شما میخواهد که ایمیل خود را به شکل زیر به همین شماره ارسال کنید :
E,yourmail@domain.com

پس از ارسال آدرس ایمیل خود به همین شماره، شما نخستین قبض همراه اول خود را از طریق اینترنت دریافت خواهید کرد. و میتوانید آن را از طریق اینترنت و پرداخت قبوض اینترنتی، اقدام به پرداخت آن نمایید.

مشترکین دائمی همراه اول میتوانند از دریافت قبض کاغذی انصراف دهند، برای انصراف از دریافت قبض به صورت کاغذی می توانید از روش زیر استفاده کنید:
انصراف از دریافت قبض همراه اول به صورت کاغذی می تواند به حفظ محیط زیست کمک کند، شما میتوانید با ارسال عبارت E1 به شماره 990009 از دریافت قبض همراه اول انصراف دهید و قبض خود را به صورت اینترنتی و یا از قسمت پرداخت قبض همراه اول ایتور استفاده کنید .

پرداخت قبوض

خب انتظار می رود که با خواندن مقاله هرچه زود از دریافت قبوض چاپی انصراف دهید.

کپی شده از دریافت قبوض همراه اول از طریق ایمیل

  • صغرا حال زرا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی