محسن اکبری

نوشته های محسن خان

محسن اکبری

نوشته های محسن خان

پنجشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۲ ب.ظ

پرداخت قبض موبایل

بر آنچه گذشت وآنچه شکست حسرت نخور ، زندگی اگر زیبا بود با گریه شروع نمیشد!!!

فرارسیدن نوروز را به شما بعدا تبریک میگم هنوز زوده!!!

هر قدر رفاقت بکنم، مى ارزى / اظهار صداقت بکنم ، مى ارزى / آنقدر عزیزى تو برایم اى دوست / در روز ، صد بار که یادت بکنم مى ارزى پرداخت قبض موبایل کاش حوله ای بودم آویزان به میخ ، تا هرروز صبح قبل از همه صورتت را می بوسیدم

پرداخت قبض موبایل

اگر تمام شب را در حسرت خورشید سر کنی لذت دیدن ستاره ها رو هم از دست می دهی! هرکی ارمنی بلده بخونه (هیراکرس متشون یسراف نزن روز یرایم راشف تدوخ هب یراد یلیخ منکیم ساسحا) هرکی هم ارمنی بلد نیست از آخر بخونه. قبض موبایل کاش خدا سه چیز را نمی آفرید: غرور، دروغ، عشق. تا هیچ گاه کسی از سر غرور به دروغ دم از عشق نزند...

پرداخت اینترنتی قبض موبایل

دل من ==> پیش تو عشق من ==> خنده تو فکر من ==> چهره تو امید من ==> نگاه تو جون من ==> فدای تو پرداخت قبض موبایل از طریق ایتور با رفیقم داریم تو فرودگاه حرف میزنیم، یکی اومده میگه: شما هر دوتاتون ایرانی هستین؟ میگم: پ نه پ ما چینی هستیم رومون فارسی ساز نصب کردن!

پرداخت آنلاین قبض موبایل

من عشق را در تو تو را در دل دل را در موقع تپیدن وتپیدن را بخاطر تو دوست دارم من غم را در سکوت سکوت را در شب شب را در بستر و بستر را برای اندیشیدن برای تو دوست دارم من دنیا را به خاطر خدایش خدایی که تو را خلق کرد دوست دارم تقدیم به کسی از عشقم خبر نداره عزیزتر از جانم ... سرویس پرداخت قبض موبایل ایتور حرفامو باورکن بدجور گرفتارم / هم بغض بارونم هر لحظه می بارم / این بی قراری ها تقصیره چشماته / ای که نمی بینی تو قلب من جاااااته آنسوی دلتنگى ها همیشه خدایی هست که داشتنش جبران همه نداشتن هاست.

پرداخت قبض موبایل

آرامش; نبودن جدال نیست
 تجربه حضور خداست
 همیشه برایت آرزوی آرامش دارم

نمیدونم هفت سین عید رو آماده کردى یا نه..! اما من این هفت سین رو تو سفره ى دلت میندازم 1: سایه ى خدا‎ 2: سلامتى 3: سرسبزى 4: سخاوت 5: سرشت نیکو 6: سالى سرشار‎ ‎از‎ ‎نعمت و سین هفتم سیب خنده بر روى لبانت
 خوش و خرم باشى پیشاپیش سال نو مبارک

  • صغرا حال زرا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی