محسن اکبری

نوشته های محسن خان

محسن اکبری

نوشته های محسن خان

پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۴ ب.ظ

خرید شارژ رایتل

غضنفر گوشش درد میکرد رفت کشیدش حیف نون بهش گفت الحق که الاغی! لااقل میرفتی پرش میکردی!!

تمام امیدآسیابان به وزش باده تاآسیابش ازکارنیفته،قلبم آسیاب،خودم آسیابان ونفسهایت باد خرید شارژ رایتل بیراهه هم برای خودش راهیست وقتی من را به تو برساند و حوصله چه زود بی طاقت می شود در ادامه ی راهی که به تو ختم نمی شود .


خرید اینترنتی شارژ رایتل از ایتور


هربار که کودکانه دست کسی را می گرفتم ، گم میشدم ، حالا آنقدر که در من هراس گرفتن دستی است ، اضطراب گم شدن نیست ! کارت شارژ رایتل زندگی جز ثبت عکسهای یادگاری نیست سعی کنیم آنگونه زندگی کنیم که اگر فردا روزی کسی عکس خاطراتش رو با ما نگاه کرد به جای واژه «تنفر» از واژه «یادش بخیر» استفاده کند.


خرید شارژ مستقیم رایتل


در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست ؟ مثل آرامش بعد از یک غم ، مثل پیدا شدن یک لبخند ، مثل بوی نم بعد از باران ، در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست ؟ من به آن محتاجم ! شارژ مستقیم رایتل ای قطار ، راهت را بگیر و برو ! دیگر نه کوه توان ریزش دارد و نه ریزعلی پیراهن اضافه ، دیگر هیچ چیز مثل سابق نیست .


کارت شارژ رایتل ارزان


مرز عشق این روزها شباهت زیادی به آدامس دارد: اول شیرین . بعد دوست داشتنی. سپس تکراری و خسته کننده ودر آخر دور انداختنی! شارژ رایتل همچون درختی که برگ هایش را می ریزد کلماتم را بر زمین ریختم باشد که اندیشه های ناگفته ام در سکوت تو بشکفد.

سودای عشقت در سر می پروارم،بااینکه زخم ها را در دل می سوزانم،ولی میدانی هنوز دوستت دارم

  • صغرا حال زرا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی