محسن اکبری

نوشته های محسن خان

محسن اکبری

نوشته های محسن خان

دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۳۳ ب.ظ

خرید اینترنتی شارژ رایتل

در حنجره‌ام شور صدا نیست رفیق / یک لحظه دلم ز غم جدا نیست رفیق بگذار که قصه را به پایان ببرم / آخر غم من یکی دو تا نیست رفیق

خرید شارژ رایتل

معنی دوست: د=دور ازهم و=واسه هم س=سایه هم ت=تا عمرداریم برای هم. خرید اینترنتی شارژ رایتل غضنفرداشت بایه گوسفندفوتبال بازی میکرد.بهش میگن چراباگوسفندفوتبال بازی میکنی؟میگه همچین گوسفندم نیست2هیچ جلوه!

شارژ رایتل

تو این روزای تکراری هنوزم تو تنها فرصت دیوونگیمی،خیالت از سرم بیرون نمیره،چه باشی چه نباشی زندگیمی.. کارت شارژ رایتل را اینترنتی خرید کنید دست به دامن خدا که می شوم چیزی آهسته درون من به صدا می آید که... نترس! از باختن تا ساختن دوباره فاصله ای نیست...!

سایت خرید شارژ رایتل

درد دارد وقتی مـی رود و هـمه می گویند دوستت نداشـت و تو نمـی توانی ثابت کنی که هرشـب با عاشقانـه هایش خوابـت می کرد... خرید کارت شارژ رایتل سوت پایان را بزن ، صداقت من، حریف هرزگی تو..... نمی شود.!!!

فروشگاه کارت شارژ رایتل

بیسواد در قرن ۲۱ کسی نیست که نتواند بخواند و بنویسد. بلکه کسی ست که نتواند یاد بگیرد، آموخته ها را دور بریزد و دوباره یاد بگیرد. آلوین تافلر خرید شارژ رایتل وقتی خداوند از پشت،دستهایش را روی چشمانم گذاشت،از لای انگشتانش آنقدر محو دیدن دنیا شدم که فراموش کردم منتظر است نامش را صدا کنم...

در ساحل قلبها این جای پای مهربانان است که می ماند وگرنه موج روزگارهر ردپایی را پاک میکند.

  • صغرا حال زرا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی