محسن اکبری

نوشته های محسن خان

محسن اکبری

نوشته های محسن خان

چهارشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۴۵ ب.ظ

قبض جریمه

سرویس پرداخت قبض جریمه ایتور یارو میفته دنبال یه دختره
هی داد میزنه :

خونه دارم
ماشین دارم
ویلا دارم
پول دارم


یهو دختره بر میگرده
یارو میبینه دختره خیلی زشته
میگه : شانس گهت همه رو فروختم
😂😂😂 الان یه ربعه زیرچشمی دارم هندزفیریمو نگاه میکنم...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

من باید بفهمم چجوری خودشو گره میزنه...😐😂

پرداخت اینترنتی قبوض جریمه

پرداخت اینترنتی قبض جریمه

قبوض جریمه بهترین قسمت دهه فجر تو مدرسه این بود که سر زنگ ریاضی ناظم میومد میگفت برید حیاط جشنه

❤#حقیقت
❤#یادش..بخیر پرداخت قبض جریمه آلپاچینو:
میگن آدم دوبار می میره ؛
یه بار وقتی که روح از بدنش جدا میشه و یه بار
"وقتی کسی که دوسش داری برای آخرین بار
اسمتو صدا می زنه"
#دیالوگ#آلپاچینو
#حقیقت_تلخ پرداخت قبض جرایم رانندگی

پرداخت قبض جریمه

پرداخت قبض جریمه با استفاده از سایت ایتور شبکه نسیم داشت سیرک نشون میداد یارو یه حلقه دستش بود گاوا به نوبت از تو حلقه میپریدن!

مامانم با حسرت یه آهی کشید و گفت: نیگا اینا گاو رو تربیت کردن ما تو تربیت تو موندیم!! همسایمون تازه مبل خریده،
بچش داشت تو کوچه بازی میکرد،
که یدفعه باباش از پنجره سرشو آورد بیرون داد زد:


.
.
.
واسه چی بیرون داری بازی میکنی بیا خونه بشین رو مبل😂😁 قبض جریمه آنلاین

پرداخت اینترنتی قبض جرایم رانندگی

پرداخت قبض جریمه از طریق ایتور ‏اگر غول چراغ خارج شود
و بگوید: در خدمتم سرورم!
یک دقیقه فرصت داری
هر چه می‌خواهی آرزو کنی از یاقوت و زمرد و…
تا به آن برسی
بی‌تردید
چشمانت را انتخاب می‌کنم🙈
#عاشقانه در حبابی محبوس از خاطرات💑💏🌸☔⭐🚤
این ماییم™ که در انتظار فردا
اکنون و دیروز خود را از یاد برده ایم✔😔 پرداخت آسان قبض جریمه

  • صغرا حال زرا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی