محسن اکبری

نوشته های محسن خان

محسن اکبری

نوشته های محسن خان

سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۴۴ ب.ظ

خرید آسان شارژ همراه اول

سرویس خرید کارت شارژ همراه اول ایتور

خرید شارژ همراه اول بر بستر اینترنت
⚡درس زندگی⚡

📝وقتے براے ڪسے دعا میڪنید،
خدا میشنود،
و اجابت میڪند

همیشہ گفت اند دعا در حق دیگرے زودتر مستجاب مے شود

حتے خدا هم این همدلے را دوست دارد

گاهے بے هیچ دلیلے خوشحال هستید و حالِ خوبے دارید

یقین بدانید کسے برایتان دعا کرده است.
#واقعیت
خرید کارت شارژ همراه اول از سایت ایتور

خرید اینترنتی شارژ همراه اول
کاش عکاس بودم و

عکس میگرفتم از خیالم

آنجا که باد

ایستاده بود

در موهایت...
شارژ همراه اول آدمی که با چند نفر میپره

دیگه نمیتونه عشق واقعی رو تشخیص بده

درست مثل وقتی که آدم چندتا عطرو با هم بو میکنه

دیگه مشامش عطر بهترو تشخیص نمیده...


#سرباز_فراری
سرویس خرید شارژ همراه اول ایتور

می خواهم در انبوه
گیسوانت گم شوم
زار زار گریه سر دهم
که من ستاره می خواهم
وقتی پیدایم کردی
کمی لوس شوم
خود شیرینی کنم
و دلبری کنم
بعد دعوایم کن
من هم که سر به زیر
فقط بگویم که : چشم
دوست دارم
وقتی به تو می رسم
به نفس نفس بیفتم
تا بیشتر تنفست کنم...
خرید آسان شارژ همراه اول
پاییز هم تمام شد و زمستان رسیده است
جانا بیا بهار کن این فصل زرد را...

#یامهدی
خرید اینترنتی کارت شارژ همراه اول

خرید کارت شارژ همراه اول
میمیرند تمام گله ها
دردلـــــــم وقتی
یک‌کلام میگویی
دوستـت دارم
#عاشقانه
#واقعیت
#بازمانده
خرید شارژ همراه اول از سایت ایتور

سایت ایتور

  • صغرا حال زرا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی