محسن اکبری

نوشته های محسن خان

محسن اکبری

نوشته های محسن خان

دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۱۸ ب.ظ

سرویس چتر اضطراری همراه اول

سرویس چتر اضطراری همراه اول

درخواست شارژ از دیگران - سرویس چتر اضطراری همراه اول

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در موقعیتی قرار گرفته باشید که نیاز به یک تماس اضطراری داشته باشید و شارژ همراه اول سیم کارت شما تمام شده باشد و دسترسی به فروشگاه برای خرید شارژ نداشته باشید همراه اول به منظور عملی ساختن شعار هیچ کس تنها نیست اقدام به ارائه مجموعه سرویس چتر اضطراری ویژه مشترکین اعتباری نموده است که در زمانی که شارژ کافی نداشته باشید باز هم قادر به برقراری ارتباط باشید.

برای مشاهده و همچنین استفاده از این سرویس ها کافی است تا از کد دستوری #26*111* استفاده نمایید سرویس های ارائه شده در چتر اضطراری عبارت اند از: در خواست تماس، درخواست شارژ و مکالمه اضطراری. با ایتور همراه باشید تا از جزئیات این سرویس مطلع شوید.

 

سرویس مکالمه اضطراری همراه اول

مشترکین اعتباری همراه اول می توانند در مواقعی که شارژ کافی برای برقراری ارتباط را ندارند با شماره گیری کد دستوری #261*111* از همراه اول بخواهند تا 5 دقیقه مکالمه رایگان داخل شبکه به آنها ارائه نماید.

پس از شماره گیری کد بالا نتیجه از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد.

برای استفاده از این سرویس می بایست که مبلغ شارژ موجود در سیم کارتتان تمام شده باشد بعد از فعال شدن این سرویس شما 5 دقیقه مکالمه رایگان برای تماس با سایر مشترکین همراه اول و تلفن های ثابت دارید که به مدت 24 ساعت می توانید از آن استفاده نمایید.

 

سرویس درخواست تماس

همراه اول سرویس درخواست تماس را برای مواقعی که شارژ کافی ندارید و نیاز به برقراری تماس را دارید در نظر گرفته است با شماره گیری کد #262*111* و سپس اعلام شماره مشترک مورد نظر از وی درخواست کنید که با شما تماس بگیرند.

درخواست شما از طریق پیام کوتاه به وی اطلاع داده می شود.

 

سرویس درخواست شارژ همراه اول

در صورتی که شارژ کافی نداشته باشید می توانید از سایر مشترکین همراه اول درخواست نمایید که برای شما شارژ منتقل نمایند. نحوه کار این سرویس به این صورت می باشد که کد دستوری #263*111* را از سیم کارت همراه اول خود شماره گیری می نمایید و سپس شماره مشترک همراه اولی که تقاضای شارژ از وی را دارید وارد نمایید.

سپس درخواست شما به صورت پیامک به وی اطلاع داده خواهد شد که وی می توانند با ارسال شماره یک به همین شماره درخواست شماره پذیرفته و شارژ را منتقل نماید و یا درخواست شما را رد نماید. برای رد درخواست عدد 2 را می بایست به همین شماره ارسال نماید.

مبلغ شارژ منتقل شده 1000 تومان می باشد که در صورت تایید مبلغ هزار تومان از شارژ همراه اول وی کسر می شود و با کسر 40 تومان به عنوان کارمزد، مبلغ 960 تومان به حساب شما منتقل می شود.

 

شرایط سرویس های فوق در جدول زیر آورده شده است:

سرویس های چتر اضطراری همراه اول
  • صغرا حال زرا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی