محسن اکبری

نوشته های محسن خان

محسن اکبری

نوشته های محسن خان

دوشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۳۳ ب.ظ

خرید شارژ ایرانسل از طریق سایت ایتور

خرید کارت شارژ ایرانسل از سایت ایتور

فروشگاه شارژ ایرانسل
.
تا پایان پاییز فرصتی نمانده

یک قدم بیا جلو

کم مانده باران بگیرد

و تو مرا نداشته باشی...
گر سهم من از تو تنها یک شب است
یلدا شبی بیا
بگذار این کوتاهترین داشتن در بلندترین شب باشد …
خرید آنلاین شارژ ایرانسل

خرید اینترنتی شارژ ایرانسل

خرید کارت شارژ ایرانسل
اگر•••
خیلی مهربان شود
ورق میزند
ولی اکثر اوقات
آدم رو مچاله میکند
روزگــار•••

#کلبه...
بهترین جوابها .....👇🔧

بهترین جواب بدگویی:سکوت
بهترین جواب خشم :صبر
بهترین جواب درد:تحمل
بهترین جواب تنهایی:تلاش
بهترین جواب سختی:توکل
بهترین جواب خوبی:تشکر
بهترین جواب زندگی:قناعت
بهترین جواب شکست:امیدواری....
#Dada
شارژ ایرانسل

فروشگاه اینترنتی شارژ ایرانسل

شارژ فروشی ایرانسل
خرید شارژ ایرانسل ﮔﺎﻫﯽ ﺧﺴﺘﻪ ﻣﯽ ﺷﻮﯼ، ﮐﻢ ﻣﯽ ﺁﻭﺭﯼ،ﻧﻪ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﯽ ﺧﻮﺩﺕ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﺰﻧﯽ ﻭ ﻧﻪ ﺗﻮﺍﻥ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﻣﺎﻧﺪﻥ ﺩﺍﺭﯼ. ﺗﺮﺱ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻥ ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺘﺸﺎﻥ ﺩﺍﺭﯼ ﺑﻐﺾ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺗﻮﯼ ﮔﻠﻮﯾﺖ، ﻣﯽ ﭼﺴﺒﯽ ﺑﻪ ﺳﮑﻮﺗﺖ ﻭ ﺩﻡ ﻧﻤﯽ ﺯﻧﯽ ﻣﺒﺎﺩﺍ ﮐﻪ ﺑﺘﺮﮐﺪ ﺍﯾﻦ ﺑﻐﺾ ﻟﻌﻨﺘﯽ...
#واقعیت
#دلنوشته
#Dosa
ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﺣﺲ ﺑﺪﯼ ﻧﯿﺴﺖ ﺍﮔﺮ ...
ﺍﮔﺮ ﻃﻌﻢ ﺗﻠﺦ ﺑﯿﻬﻮﺩﻩ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺭﺍ ﭼﺸﯿﺪﻩ ﺑﺎﺷﯽ
فروشگاه شارژ ایرانسل ایتور

سایت ایتور

خرید آنلاین کارت شارژ ایرانسل
آموخته ام که زمین گرد است هر که مرا دور بزند باز به من خواهد رسید.....
من تو را دوست دارم
تکرارش کن
بگذار
تمام دلنوشته هایم
زینت شان
همین جمله باشد
من تو را دوست دارم
فروشگاه اینترنتی شارژ ایرانسل Etore

  • صغرا حال زرا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی